ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - ΕΛΛΑΔΑ

Για την ολοκλήρωση της αλλαγής, θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη λιανικής πώλησης και το καρτελάκι στο ρούχο.

Αρχικά θα πρέπει να μας αποστείλετε το ρούχο, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τότε που το παραλάβατε. Θα στείλετε το δέμα με ΕΛΤΑ COURIER (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ), με δική μας χρέωση (τα στοιχεία της εταιρίας μας αναγράφονται στην απόδειξη λιανικής πώλησης). Μπορείτε να καλέσετε στο 11120, για να έρθει ο courier να το παραλάβει.
Μόλις παραλάβουμε και τo ρούχο βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με την απόδειξη, θα συνεννοηθούμε για την αλλαγή του με ό,τι νεότερο επιλέξετε.

Για την αλλαγή χρεώνεστε 5€ (για την επιστροφή και την αποστολή του νέου δέματος της αλλαγής) και τη διαφορά αξίας των ειδών εάν υπάρξει, σε περίπτωση που το νέο είδος είναι πιο ακριβό.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - ΚΥΠΡΟΣ

Για την ολοκλήρωση της αλλαγής, θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη λιανικής πώλησης και το καρτελάκι στο ρούχο.

Αρχικά θα πρέπει να μας αποστείλετε το ρούχο, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, με όποια εταιρεία courier θέλετε, με δική σας χρέωση (τα στοιχεία της εταιρίας μας αναγράφονται στην απόδειξη λιανικής πώλησης).
Μόλις παραλάβουμε και τo ρούχο βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με την απόδειξη, θα συνεννοηθούμε για την αλλαγή του με ό,τι νεότερο επιλέξετε.

Για την αλλαγή χρεώνεστε 13,50€ ως έξοδα αποστολής του νέου δέματος και τη διαφορά αξίας των ειδών εάν υπάρξει, σε περίπτωση που το νέο είδος είναι πιο ακριβό.

                                                                                                                                                                            

Εσώρουχα & Μαγιό

Στα εσώρουχα & τα μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως. 


Χρώματα

Όσον αφορά τα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα.


Παπούτσια 

Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε.

Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.

Παπούτσια που επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες μπορεί να μην γίνουν αποδεκτά και να επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

Αξεσουάρ 

Στα αξεσουάρ όπως τσάντες, γυαλιά ηλίου, κοσμήματα κ.α, δεν πραγματοποιούνται αλλαγές.

- Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων από αυτή την κατηγορία γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ


Από την ημέρα παραλαβής του δέματος, έχετε περιθώριο 14 ημερολογιακές ημέρες για την επιστροφή του είδους, με την προϋπόθεση αυτό να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με το καρτελάκι του και την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Θα πρέπει να μας στείλετε το δέμα με δική σας χρέωση και να γράψετε επάνω στην απόδειξη τα τραπεζικά στοιχεία
(αριθμός IBAN, όνομα δικαιούχου, επωνυμία τράπεζας κατά προτίμηση ALPHA BANK με την οποία συνεργαζόμαστε, για να μην χρεωθούμε αμφότεροι τραπεζικά έξοδα).
Η κατάθεση γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το επιστραφέν είδος.

Σε εκπτωτικά είδη δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, παρά μόνον αλλαγή με άλλο είδος ή μέγεθος.
Σε είδη της κατηγορίας BAZAAR δεν γίνονται δεκτές αλλαγές.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα 2105157670, 2117504513, Δευτέρα έως Παρασκευή, 10.00-19.00.